VARNING! vissa blir kanske chockade ^^

Mitt namn är Petra, jag är blondin nu :D

image32

image33

image34

image35

Det började som en rolig idé, men idén blev till verklighet. Jag blonderade mitt hår.
Jag kände verkligen att min typ röd/bruna färg inte var jag. Jag kände mig blond redan innan jag blekte mitt hår, och jag känner mig fortfarande blond. Jag är blond i mitt sätt att tänka och vara, så enkelt är det. Jag passar bättre mentalt som blondin. Jag trivs såhär. Detta här är Petra nu :D

Kommentarer
Postat av: C

Gud, vad söt du är.

Hur lyckades du förresten bli blond så lätt efter att ha varit röd/brunhårig? Gick det på en gång? =O Jag försöker bli blond nu & efter en gång är mitt hår ljusbrunaktigt! Iofs hade jag svart innan.

2008-05-05 @ 23:56:12
Postat av: Petra

C - Tack =) Det var inte lätt. Jag gjorde det själv hemma. Första gången blev mitt hår som en morot. Ändå använde jag extreme blond. Så var tvungen att köpa mer. Fick bleka det 3 gånger för att bli nöjd. Man får göra det många gånger. Kan jag bli blond kan du med ^^

2008-05-06 @ 00:16:26
URL: http://nichya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0