Dåligt med uppdatering

Som säkert alla märker suger jag på att uppdatera. Jag behöver alltid en spark i röven för att koma igång med att knappa på tangenterna. Denna veckan har varit miffad. Plugg som fan sedan lämnade jag in hemtentan på tisdagen. För att fira blev det sedan grillfest på Parantesen med brännboll. Inget bra att spela på fyllan. Sedan på onsdagen blev en i klassen 20, fest igen med utgång på nattklubb. Aldrig förr har jag vaknat bakfullare + sedan var jag tvungen att gå i skolan! Bakfull. Mitt eget fel. Nu idag har jag tränat och annars bara slappat. Helgen bytade plats för mig. Det blev tisdag och onsdag. Imorron är det eurovision.

Bilden nedanför - hur jag ser ut när jag är bakfull, ska gå till skolan och vill gömma mig för världen. Miffo jag är.

mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0