En vanlig Torsdag

Idag har jag varit i skolan hela j*vla dagen. Sedan har jag pluggat. Redovisning imorron. Snacka om jobbig dag. Samma skit imorron. Skolan, hela j*vla dagen.
Sedan på kvällen är det grillfest på Parantesten, men jag vet inte om jag tänker gå. Förmodligen inte. Känner mig lite sum. Vill ta det lugnt en dag. Festade igår, och ska festa på lördag. På Delphi, måste jag gå på ;)
Är lite rädd att om jag festar imorron kommer jag bli bakfull och inte riktigt orka med lördagen. Vill vara pigg på Lördag. Så jag får se hur jag gör imorron. Inte helt fel att vara hemma o slappa en kväll... Fast det är ju en av de sista festerna denna terminen, men det kommer ju fler nästa termin. Får se hur jag gör... 

Satt och Photoshoppade en bild på mig innan idag, hehe, nedanför kan ni se resultatet ^^
Hoppas ni blev glada för lite uppdatering ^^

image71

Kommentarer
Postat av: Milla

kul me bilder! :o)

2008-06-04 @ 17:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0