Hej alla mina kära läsare!

Visst var jag gullig nu? *wink*
Jag håller på att tappa det.
Humm di dumm

Asså såhär ligger det till jag står i bostadskö, och det är en jävla kö för jag verkar aldrig komma först i den. I snitt är det 20 personer som söker varje lägenhet, jag är ungefär 10 när jag söker en lägenhet. Men jag har ju köat i månader. Hade hoppats på att kunna flytta in i sommar, så det inte krockar med mina studier, sedan när jag väl ska flytta. Men fan då måste fan kön mova mig lite snabbare framåt.
Så nu är klockan snart 2, har sökt lite nya lägenheter, fast i kön ligger jag knappast först. Antar att man ändå vinner på att vara aktivt bostadssökande.
Jag är så j*vla trött på att bo hemma, önskar mig en ledig plats på en hyfsat billig lägenhet nu. Åh vad jag vill flytta...

Humm di dummmm, börjar skolan 8 idag borde verkligen lägga mig. Varit vaken så länge jag känner mig konstig.
Wierdo u know

Kommentarer
Postat av: Egoina

så är det för mig också.. hoppas du hittar en lägenhet :D

2008-05-05 @ 07:36:59
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Milla

det är galet skönt att flytta hemifrån!!

2008-05-05 @ 18:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0