Laserdome idag

Då var det kväll, idag har jag postat 0 inlägg innan. Ändå har jag planerat att uppdatera min blogg flera gånger om dagen. Ser att jag fått många nya besökare idag. Kul, jag undrar hur ni hittat hit ^^

Idag har jag först fikat med en kompis, sedan tog jag tåget till Malmö där jag gick i affärer för att ta bort lite dötid innan jag skulle på laserdome. Vid 4 mötte jag en kompis vid centralen sedan tog vi bussen till Laserdome där vi mötte andra från klassen för att kriga :P

Det var roligt som fan med Laserdome. Vi spelade 2 spel. Jag sög på båda. Folk gömmde sig och hade någon form av taktik. Jag bara sprang omkring och sköt hela tiden, men kul var det. Efteråt fick man papper på hur det gick. Kameran ville inte riktigt fokusera, men jag hoppas man kan se lite. Iallfall var jag inte bra på det. I ett riktigt kring hade jag dött ganska snabbt...  

image62

image64

Kommentarer
Postat av: Frida

svar;: jag vet! SÅÅÅ HET!

2008-05-04 @ 00:40:18
URL: http://flikkanfrida.blogg.se
Postat av: Anonym

härligt!

2008-05-04 @ 13:03:25
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0